مشخصات ترانسفورماتور روغنی کم تلفات 25 kva ایران ترانسفو

مشخصات ترانسفورماتور روغنی کم تلفات 25 kva ایران ترانسفو

قبل از این که به بررسی ترانسفورماتور روغنی کم تلفات 25 kva ایران ترانسفو بپردازیم، لازم است چند نکته را  برای درک بهتر ویژگی های این محصول در مورد ترانسفورماتور مورد بررسی قرار دهیم:

در وهله اول باید دانست که ترانسفورماتور ماشینی است ساکن، که بدون تغییر فرکانس می تواند به وسیله القای الکترومغناطیسی، ویژگی های زیر را در بین دو یا چند سیم پیچ به اندازه های دلخواه تغییر دهد:

  • مشخصه ولتاژ
  • جریان انرژی الکتریکی
  • ترانس ۲۵ کیلوولت آمپر ایران ترانسفو با ولتاژ ۲۰kV (یا نسبت ولتاژ ۲۰-۰.۴ kV) در دسته ترانسفورماتور های توزیع روغنی سه فاز با منبع انبساط و توان پایین قرار دارد. در استانداردهای CENELEC که مسئول استاندارد سازی اروپا در حوزه های مهندسی برق، مخابرات و دیگر حوزه های فنی است، برای تلفات بارداری ترانسفورماتورهای توزیع سه رده A و B و C و برای تلفات بی باری آنها سه رده ‘A و ‘B  و ‘C تعریف می شود.
  • ترانسفورماتور 25kVAردیف20kV  سایت کالا برق 121

     

حال با دانستن این به بررسی تخصصی ترانسفورماتور روغنی کم تلفات 25 kva ایران ترانسفو می پردازیم:

ترانسفورماتور توزیع روغنی کم تلفات 25 کیلو ولت آمپر ( AB’ )

نام کامل ترانسفورماتور کم تلفات 25 kva در تیتر ذکر شده که به اختصار ترانسفوماتور 25 کیلو ولت در میان عموم شهرت یافته است. مهم ترین ویژگی این محصول کم تلفات بودن آن است، اما باید پرسید که این امر به چه معنی است و چه تفاوتی با ترانسفورماتورهای نرمال دارد؟

ترانسفورماتور های کم تلفات شرکت ایران ترانسفو بر اساس دستور العمل تعیین الزامات، معیار های ارزیابی فنی و آزمون های ترانسفورماتور های روغنی توزیع 20 کیلو ولت ساخته می شود. این تغییرات نسبت به ترانس فشار قوی نرمال باعث می شود که حداقل 20 درصد تلفات بار و بی باری کم شده و مصرف کنندگان عزیز بتوانند در دمای 45 درجه از ترانسفورماتور های کم تلفات خود استفاده کنند که 5 درجه از ترانس های نرمال بیشتر است. همچنین شرکت ایران ترانسفو روغن های این محصولات را نسبت به ترانسفورماتورهای معمولی ارتقا بخشیده است.

قدرت ترانسفورماتور 25 کیلو ولت آمپر

قبل از هر چیز باید متذکر شد که نام ذکر شده اشتباه است و این اصطاح گاها در بین بعضی از مصرف کنندگان به کار می ورد که صحیح آن کیلو ولت آمپر می باشد. قدرت نامی این ترانسفورماتور کم تلفات برابر با 25 kva می باشد

  • جریان نامی خروجی ترانس ۲۵kVA کم تلفات : 36.1 آمپر
  • ظرفیت بهینه ترانس ۲۵kVA کم تلفات : 28.8 آمپر
  • وزن ترانس ۲۵kVA ایران ترانسفو: 375 کیلو گرم
  • ابعاد ترانس ۲۵kVA (ارتفاع×عرض×طول): 857×708×1236

ولتاژ ترانسفورماتور 25 KVA ایران ترانسفو

  • HV: 20 kVA سیم پیچ فشار قوی
  • LV: 0.4 kVA سیم پیچ فشار ضعیف

برای توضیح بیشتر باید دانست که تمامی نیروی محرکه در سیم پیچ ترانسفورماتور سه فاز ایجاد می شود، و به طور کل به سیم پیچی که قدرت الکتریک را دریافت می کند ، سیم پیچ ورودی یا اولیه گویند و سیم پیچ تحویل دهنده قدرت را سیم پیچ ثانویه یا خروجی نام گذاری میکنند. از طرف دیگر به آن سیم پیچی که برای دریافت ولتاژهای بالا طراحی شده سیم پیچ فشار قوی و سیم پیچ در نظر گرفته شده برای ولتاژ پایین را سیم پیچ فشار ضعیف نام دارد.

گروه برداری ترانسفورماتور کم تلفات 25 kva ایران ترانسفو

گروه مربوط به این ترانسفورماتور توزیع برابر با Yzn5 می باشد

اما عدد فوق چه مطلبی را بیان میکند؟ باید دانست که فازهای مختلف در یک سیم پیچ سه فاز به سه طریق ستاره (Y)و مثلث(D) و زیگزاگ(Z) دسته بندی می شود . برای اطلاع کامل از این دسته بندی، مطلب سر هم بندی سیم پیچ ها را مطالعه بفرمایید. با توجه به توضیحات می توان بیان کرد که نوع اتصال در در قسمت فشار قوی از نوع ستاره بوده و در قست فشار ضعیف از نوع زیگزاگ است. همچنین موج ولتاژ فشار ضعیف به اندازه 150 درجه از موج ولتاژ قسمت فشار قوی عقب تر است.

ترانسفورماتور ۲۵ در سایت کالا برق 121
ترانسفورماتور ۲۵ در سایت کالا برق 121

ابعاد ترانسفورماتور 25 کیلو ولت آمپر ایران ترانسفو

  • طول : 857 میلی متر
  • عرض : 708 میلی متر
  • ارتفاع : 1236 میلی متر
  • مجموع وزن : 375 کیلو گرم

قیمت ترانسفورماتور 25 kva ایران ترانسفو

آخرین لیست قیمت اعلام شده شرکت ایران ترانسفو تا تاریخ 1401 اعلام شده است که  بازرگانی کالا برق 121  در صفحه اختصاصی لیست قیمت ایران ترانسفو آن را منتشر نموده است، مصرف کنندگان گرامی می توانند برای اطلاع از قیمت ترانس ۲۵ کاوا یا در واقع قیمت ترانس برق 25 آمپر سه فاز به این لیست قیمت مراجعه فرمایند و البته لازم ذکر است که در صورت هر گونه تغییر در قیمت ترانس برق 25 کیلووات در همین صفحه فورا اعلام خواهد شد. از طرفی شما در این لیست قیمت ایران ترانسفو می توانید قیمت انواع ترانس برق سه فاز و همچنین قیمت انواع ترانس برق تک فاز و البته قیمت ترانس 25 kva را مشاهده فرمایید.

پرسش های متداول در مورد ترانسفورماتور توزیع روغنی کم تلفات 25 کیلو ولت آمپر ایران ترانسفو

  1. مدت زمان گارانتی ترانسفورماتور ایران ترانسفو 25 کیلوولت آمپر چقدر است؟ این ترانسفورماتور و کلیه محصولات ایران ترانسفو دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد. و یا 18 ماه گارانتی بعد از استفاده
  2. آیا قیمت ترانس 25 در در استان های مختلف متفاوت است؟ خیر، قیمت محصولات ایران ترانسفو توسط کارخانه به نمایندگی های رسمی اعلام می شود و در سرتاسر کشور با قیمت یکسان عرضه می شوند. بازرگانی کالا برق 121   کلیه محصولات ایران ترانسفو را با تخفیف ویژه در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.
  3. آیا ترانسفورماتور 25 کیلووات ایران ترانسفو مورد تایید اداره برق استان های مختلف است؟ بله، کلیه محصولات ایران ترانسفو دارای استانداردهای بین المللی  است و توسط شرکت توزیع نیروی برق تمامی استانها کشور مورد تایید می باشد.
  4. آیا ترانسفورماتور 25 KVA ایران ترانسفو توسط هر شرکتی امکان نصب دارد؟ خیر، صرفا پیمانکاران و نصابان مورد تایید شرکت توزیع نیروی برق هر استان صلاحیت نصب این محصول را دارند.  در صورت نصب این ترانسفورماتور توسط افراد و شرکت های فاقد صلاحیت، امکان بهره برداری از محصول توسط شرکت توزیع صادر نخواهد شد.
  5. آیا امکان تهیه ترانس توزیع روغنی کم تلفات 25 KVA  دست دوم و کارکرده از بازرگانی کالا برق 121 وجود دارد؟ بله ، با توجه به اینکه بازرگانی کالا برق 121 دارای کارگاه و نیرو های متخصص در زمینه ترانسفورماتور را دارا است ،فروش ترانس دست دوم هم امکان دارد . انواع ترانسفورماتور دست دوم در کالا برق 121 با یک سال ضمانت نامه معتبر ، و شرایطی مشابه با شرایط ضمانت نامه ایران ترانسفو به فروش می رسد. جهت هرگونه مطرح کردن پرسش با ما تماس بگیرید و یا با مشاوران ما گفتگو نمایید.
  6. آیا ترانسورماتور 25 کیلوولت آمپر دارای تاریخ مصرف است؟ بله، این محصول توسط تیم ارزیابی و کنترل کیفی کارخانه ایران ترانسفو و با توجه به استانداردهای روز و دستورالعمل شرکت توزیع دارای مدت زمان مشخصی جهت بهره برداری می باشد و پس از پایان این دوره، حتی در صورت عدم استفاده و نو بودن ترانسفورماتور، محصول مجددا باید مورد ارزیابی کیفی توسط شرکت سازنده قرار گرفته تا تاییدیه امکان نصب مجدد صادر گردد. پس حتما به تاریخ مندرج بر روی ترانس توجه فرمایید

جهت اطلاع از آخرین تغییرات و دریافت تخفیف ویژه برای خرید اینترنتی و از راه دور خود حتما با مشاورین  کالا برق 121 تماس حاصل فرمایید.

kalabargh121
ارسال دیدگاه