قبل از خرید ترانسفورماتور دست دوم چه سوالاتی باید بپرسیم؟

تعمیر ترانسفورماتور در کالا برق 121

قبل از خرید ترانسفورماتور  کارکرد به این سوالات پاسخ دهید.

ترانسفورماتور سرمایه گذاری است که باید برای مدت طولانی دوام بیاورد. مرحله تحقیق خرید باید کامل باشد، اما اغلب اوقات، نیاز به ترانسفورماتور ممکن است به طور غیرمنتظره ای ایجاد شود، یا تحقیقات می تواند بیش از حد طاقت فرسا به نظر برسد. خوشبختانه، این فرآیند را می توان به چند سوال کلیدی که قبل از خرید ترانسفورماتور نیاز به پاسخ دارند، کاهش داد.

تعمیر ترانسفورماتور در کالا برق 121
تعمیر ترانسفورماتور در کالا برق 121

1. آیا قدرت توان خریداری شده مناسب است؟

یک موقعیت کابوس: شما به یک ترانسفورماتور نیاز دارید، و پول خود را در ترانسفورماتور سرمایه گذاری می کنید که به شما گفته می شود برای شما کار خواهد کرد. وقتی می رسد، متوجه می شوید که با فضای شما ساخته نشده است، و بعد از آن همه دردسر … مناسب نیست.

هنگامی که یک ترانسفورماتور در جای خود نصب می شود، مشتریان ما به طور مداوم تحت تاثیر قرار می گیرند که چگونه آنها “مانند یک دستکش” قرار می گیرند. ما تضمین می کنیم که فرآیند ساخت سفارشی ما منجر به ترانسفورماتوری می شود که در 16 اینچ قرار می گیرد.

می‌توانید در کانال یوتیوب ما درباره ( بازرگانی کالا برق 121 ) خرید ترانسفورماتور  بیشتر بیاموزید و امروز با ما درگیر شوید، بنابراین ما می‌توانیم شخصاً اطمینان حاصل کنیم که ترانسفورماتور بعدی شما مناسب فضای شما است.

2. کجا و چگونه ساخته شده است؟

بدیهی است که این سؤالی است که می تواند پاسخی طولانی داشته باشد، بنابراین مایلیم آن را تجزیه کنیم. پاسخ بازرگانی کالا برق 121 به بخش اول این سوال، “کجا” را می توان به سادگی پاسخ داد. ترانسفورماتورهای ما در کارگاه معتبر و با ضمانت کتبی ساخته شده اند .

در مورد اینکه چگونه ترانسفورماتورهای ما با دست ساخته می شوند. با مقاومت در برابر گرایش به سمت اتوماسیون، در واقع حاشیه خطای خود را به حداقل رسانده ایم. کویل های مسی دستی توسط کارشناسان ما نظارت می شوند، به این معنی که هر گونه خطایی که می تواند منجر به اختلال در عملکرد شما شود توسط افراد واقعی دستگیر می شود. صحبت از مس شد، ما از بهترین مواد ممکن برای ترانسفورماتورهای خود استفاده می کنیم. مس رسانای بهتری نسبت به آلومینیوم است، بنابراین ما از آن برای سیم پیچ های ولتاژ بالا و پایین خود استفاده می کنیم. مس همچنین برای استحکام اتصال کوتاه بهتر است و بسیار بادوام است تا ترانسفورماتور شما دوام بیاورد. ما همچنین به استفاده از عایق DuPont Nomex که در سراسر سیم پیچ ترانسفورماتور استفاده می شود، بسیار مفتخریم. برای قالب ها و موانع، ما از عایق فایبرگلاس SG 200 استفاده می کنیم.

 

3. تست شد؟

در بازرگانی کالا برق 121، ما یک فرآیند تست منحصر به فرد و دقیق داریم تا اطمینان حاصل کنیم که ترانسفورماتور سفارشی شما ایمن و با حداکثر ظرفیت کار می کند. ما هر ترانسفورماتور را نه یک بار، نه دو بار، بلکه پنج بار آزمایش می کنیم. به دلیل فرآیند آزمایش ما، هنگام خرید ترانسفورماتورهای ما، آرامش بیشتری نسبت به خرید هر جای دیگری به دست می آورید.

تست تناسب ما بعد از اینکه ولتاژ پایین را به صورت دستی می پیچیم انجام می شود و آزمایش دوم ما بعد از انجام همین کار برای ولتاژ بالا انجام می شود. وقتی هسته روی هم چیده شد، دوباره تست می کنیم و بعد از اینکه واحد کاملا ساخته شد دوباره تست می کنیم. در این مرحله از فرآیند ساخت، کل واحد را لاک می زنیم. سپس یک چرخه پخت 7-9 روزه را طی می کند تا رطوبتی باقی نماند و لاک کاملاً خشک شود. پس از این، آزمایش نهایی انجام می شود، و در این مرحله از زمان است که می توانیم رتبه بندی توان واحد را جمع آوری کنیم. واحدهای ما به طور مداوم حدود 0.3٪ هستند، که مکان بسیار خوبی برای بودن است، زیرا استانداردهای صنعتی نیاز به رتبه قدرت کمتر از 1٪ دارند. اکثر رقبای ما با ارائه رتبه‌بندی کمتر از 1 درصد راحت هستند، اما ما نه. فرآیند ساخت و آزمایش ما منجر به سازگارترین واحدهای موجود در بازار می شود.

4. اگر خراب شود چه اتفاقی می افتد؟

حتی زمانی که شخصی از ما ترانسفورماتور نمی‌خرد، زمانی که ترانسفورماتورش نیاز به تعمیر دارد به ما مراجعه می‌کند. همانطور که قبلا در این وبلاگ صحبت کردیم، گاهی اوقات یک انتخاب هوشمندانه تر و مقرون به صرفه تر در هنگام خرابی ترانسفورماتور تعویض آن است، اما اگر احساس می کنید بهترین حرکت تعمیر است، کارشناسان بازرگانی کالا برق 121  آماده کمک به شما هستند. تقریباً تا زمانی که ترانسفورماتور را می‌سازیم، در حال تعمیر ترانسفورماتور هستیم.

تعمیر ترانسفورماتور در کالا برق 121.
تعمیر ترانسفورماتور در کالا برق 121.

با بازرگانی کالا برق 121 تماس بگیرید

بازرگانی کالا برق 121 از شما می خواهد که احساس کنید کنترل فرآیند خرید ترانسفورماتور را در دست دارید. ما مطمئن هستیم که روش های ما واحدهای برتر را تولید می کنند و می دانیم که یک خریدار تحصیل کرده و توانمند هر بار ما را انتخاب می کند. بارها و بارها وقتی کسی با ما تماس می گیرد و از ما خرید می کند، همیشه با ما تماس می گیرد. ما دوست داریم این فرصت را داشته باشیم که شما را با سهولت خرید ترانسفورماتور از ما تحت تاثیر قرار دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا بتوانیم برای رفع نیازهای ترانسفورماتور شما با هم کار کنیم.

kalabargh121
ارسال دیدگاه