نکاتی که باید هنگام خرید ترانسفورماتور در نظر بگیرید

ترانسفورماتور برق در سایت کالا برق 121

نکاتی که باید هنگام خرید ترانسفورماتور در نظر بگیرید

 

ترانسفورماتورها تجهیزات الکتریکی بسیار همه کاره ای هستند که در چندین موقعیت مورد نیاز هستند. ترانسفورماتورها تجهیزات مهمی هستند که چندین ماشین صنعتی را همراهی می کنند. اما ترانسفورماتورها نه تنها در کارخانه‌ها و صنایع محدود می‌شوند، بلکه می‌توان آن‌ها را در خانه‌ها و همچنین مصارف خانگی فراوانی یافت.

ترانسفورماتورها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند و انواع مختلفی از ترانسفورماتورها وجود دارد که با نیازهای مختلف مطابقت دارند. ترانسفورماتورها را می توان به صورت سفارشی توسط متخصصان طراحی کرد تا به طور خاص نیازها و نیازهای مشتریان را برآورده کند یا می توان آنها را از میان سهام خریداری کرد.

اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی هستید، خرید ترانسفورماتور می تواند کمی دلهره آور باشد، زیرا ترانسفورماتورها می توانند دارای مشخصات مختلفی از جمله طراحی، الزامات نصب و غیره باشند.

 

برخی از ویژگی های کلیدی ترانسفورماتور وجود دارد که قبل از خرید ترانسفورماتور باید در نظر گرفته شود. در زیر به برخی از ویژگی های مهم اشاره می شود:

 

تعداد فازهای مورد نیاز

ترانسفورماتورها معمولاً تک فاز یا سه فاز هستند و تعداد فازها بسته به نیاز مصرف کنندگان می تواند متفاوت باشد، خانه های کوچک و آپارتمان ها معمولاً فقط به ترانسفورماتور تک فاز نیاز دارند زیرا برای تجهیزات کوچک خانگی کافی هستند. کارخانه ها و صنایع معمولا از ترانسفورماتورهای سه فاز برای تجهیزات سنگین استفاده می کنند.

 

ولتاژ مورد نیاز

وظیفه اصلی ترانسفورماتورها تغییر ولتاژ منبع تغذیه اصلی برای مطابقت با نیازها است. ترانسفورماتورها را می توان برای تامین ولتاژهای مختلف طراحی کرد، اما در هنگام انتخاب ترانسفورماتور، توجه به ولتاژ منبع تغذیه اصلی نیز مهم است. ولتاژ ورودی ترانسفورماتور به منبع تغذیه اصلی و ولتاژ خروجی به نیاز بستگی دارد.

فرکانس مورد نیاز

ترانسفورماتورها را می توان به طور ویژه برای تغییر فرکانس منبع ولتاژ طراحی کرد. این زمانی مهم است که از تجهیزات ساخته شده برای استفاده در کشورهای مختلف استفاده می کنید که منبع اصلی فرکانس متفاوتی دارد. به عنوان مثال، فرکانس ولتاژ منبع تغذیه اصلی در ایالات متحده 60 هرتز است و بیشتر ماشین‌ها و تجهیزاتی که برای استفاده در اینجا طراحی شده‌اند برای استفاده از 60 هرتز طراحی شده‌اند در حالی که ماشین‌های بریتانیا به 50 هرتز نیاز دارند. بنابراین، برای استفاده از ماشین های بریتانیا ممکن است به یک ترانسفورماتور نیاز داشته باشید.

چند کاوا  kVA نیاز است ؟

kVA کاوا  اساساً بار مورد نیازی است که ترانسفورماتور قرار است برآورده کند. نوع و اندازه بار عوامل مهمی هستند که هنگام انتخاب ترانسفورماتور باید در نظر بگیرید.

 

مکان ترانسفورماتورها

قبل از تهیه ترانسفورماتور، مهم است که مکان و اندازه ترانسفورماتور را بدانید. جایی که قصد دارید ترانسفورماتور را قرار دهید مهم است، انواع مختلفی از ترانسفورماتورها در مکان های مختلف مناسب هستند، به عنوان مثال. آیا قصد دارید ترانسفورماتور را در فضای داخلی یا بیرونی قرار دهید، یا اینکه ترانسفورماتور در نزدیکی مواد شیمیایی یا سایر مواد خطرناک قرار می گیرد. ترانسفورماتورها وقتی در فضای باز قرار می گیرند باید طوری طراحی شوند که در برابر عوامل محیطی مقاومت کنند.

نتیجه گیری :

امیدوارم این وبلاگ که از طرف سایت  بازرگانی کالا برق 121 ارائه گردید  به درک بهتر در مورد  ترانسفورماتور  کمک کند.

بعدش چی؟

به این فکر می کنید که از کجا بخرید؟

سایت کالا برق 121 منبع شما برای تمام نیازهای ترانسفورماتور است. ما راه حل های برای تهیه   ترانسفورماتور  و سفارشی را برای نیازهای برنامه شما ارائه می دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید و ما را در ارائه بهترین ترانسفورماتور در کشور یاری کنید.09309124141 و 02122279176

kalabargh121
ارسال دیدگاه